miercuri, 13 martie 2013

Reconditionare ghilotina foto

Aveam nevoie sa tai tot felul de fasii de diferite latimi, de la 1 mm la 6 mm.Ma saturasem sa tai cu rigla si cuterul. Prin ani 80-90 m-am ocupat cu fotografia. Am adunat tot felul de scule in atelierul de developat. Printre ele era si o ghilotina pentru fotografii. Dar datorita utilizarii excesive partea pasiva sa-i zicem asa a devenit concava sau convexa.. AM zis sa o restaurez si sa-i dau o noua viata ...cea de taietor de forex.... Pentru asta am cautat o platbanda care sa corecteze oarecum concavitatea data de utilizarea excesiva.. Am folosit si cateva piulite, iar la final ghilotina si-a recapatat functionalitatea. Sper sa nu va plictiseasca ideile mele dar ma gandesc,ca uneori lucrurile care stau nefolosite ne pot scuti de ceva investiti in scule . Banii economisiti se pot materializa in chituri sau alte lucruri folositoare uniui modelist.... Pentru conformitate am atasat cateva poze:
Angheliuc_Cristinel's reconditionare ghilotina foto album on Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu